Certificat digital: pasii necesari obtinerii certificatului


Certificat digital: pasii necesari obtinerii certificatului

Certificat digital – 5 pasi in vederea obtinerii sale:

Pas 1: Se completează formularul disponibil la secțiunea Comandă
Pas 2: După completarea acestui formular, veți primi automat pe e-mail factura proformă și documentele necesare emiterii certificatelor calificate.
Pas 3: Achitați factura proformă pentru contravaloarea produselor/serviciilor care urmează a fi achiziționate.

Observație: În cazul în care depuneţi documentele la sediul Cert Digital sau la sediile partenerilor noștri, puteţi achita factura la sediul Cert Digital sau la sediul partenerilor.

Pas 4: Listati Acordul într-un exemplar și contractul în două exemplare, pe care le-ați primit pe e-mail completate cu datele dvs. și apoi semnați-le.
Pas 5: Depunerea documentelor în vederea obținerii unui certificat digital calificat se poate realiza în trei moduri:

I. La sediul Cert Digital sau la sediile partenerilor noștri:

Titularul contractului și al certificatului calificat trebuie să se prezinte personal în vederea identificării la sediul Cert Digital sau al partenerilor împreună cu următoarele documente:

1. Copia Ordinului de Plată cu care s-a efectuat plata facturii proforme pentru contravaloarea produselor/serviciilor care urmează a fi achiziționate
2. Acordul cu utilizatorul completat și semnat în original
3. Contractul completat și semnat în două exemplare originale
4. Buletinul/Cartea de Identitate în original pentru identificare
5. Copie a buletinului/cărții de identitate marcată “Conform cu originalul”.

digital-certificates        digital-certificates-renew

      Certificat digital calificat*                               Reînnoire certificat

Observații:

1)  Dacă titularul dorește obținerea unui certificat digital în numele unei instituții/firme, va trebui să prezinte CUI în original şi copie CUI marcată “Conform cu originalul” , precum şi o împuternicire în original care să ateste funcția în cadrul instituției/firmei care solicită emiterea unui certificat calificat.

Descarca Împuternicirea pentru obtinerea unui certificat digital

2)  Dacă sunteţi administrator/asociat al companiei şi doriţi să apară în  certificat calitatea de administrator/asociat, echivalentul împuternicirii va fi o copie a unui Certificat Constatator valabil eliberat de ONCR.

 

II.Prin curierat:

Se vor transmite la adresa: Str Tudor Vladimirescu, Nr 17, Tg-Jiu, Cod poștal: 210132 următoarele documente:

1. Copia Ordinului de Plată cu care s-a efectuat plata facturii proforme pentru contravaloarea produselor/serviciilor care urmează a fi achiziționate
2. Acordul cu utilizatorul completat și semnat în original
3. Contractul completat și semnat în două exemplare originale
4. Copie a buletinului/cărții de identitate marcate “Conform cu originalul”
5. Declarație autentificată notarial cu datele titularului contractului și a unui certificat digital în original

Important

Acordul cu  utilizatorul trebuie autentificat notarial, în scopul identificării solicitantului.

Observații:

Dacă titularul dorește obținerea unui certificat în numele unei instituții/firme, va trebui să anexeze în plic şi copie CUI marcată “Conform cu originalul” , precum şi o împuternicire în original care să ateste funcția în cadrul instituției/firmei pentru care solicită emiterea unui certificat calificat.

Descarca Împuternicirea

 

În urma parcurgerii acestor pași, certificatele vor fi emise si transmise către titulari, la adresa menționată în contract.

 

III. La ghişeele Oficiilor Poştale partenere CertDigital

Titularul contractului și al unui certificat digital calificat trebuie să se prezinte personal în vederea identificării la ghiseul CNPR, cu următoarele documente:

1. Copia Ordinului de Plată cu care s-a efectuat plata facturii proforme pentru contravaloarea produselor/serviciilor care urmează a fi achiziționate
2. Acordul cu utilizatorul completat și semnat în original
3. Contractul completat și semnat în două exemplare originale
4. Buletinul/Cartea de Identitate în original pentru identificare
5. Copie a buletinului/cărții de identitate marcată “Conform cu originalul”.

Lista Oficii Postale

Observații:

Dacă titularul dorește obținerea unui certificat digital în numele unei instituții/firme, va trebui să prezinte CUI în original şi copie CUI marcată “Conform cu originalul” , precum şi o împuternicire în original care să ateste funcția în cadrul instituției/firmei care solicită emiterea unui certificat calificat.

Descarca Împuternicirea

Se vor depune documentele, urmând ca titularul contractului sau al certificatului să se prezinte în termen de 5 zile lucrătoare la oficiul poştal la care a predat coletul  pentru a ridica pachetul de semnatura electronica.

 

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la adresa de e-mail: suport@certdigital.ro sau telefonic la numarul 0724666643 (Vodafone).

© 2017 Semnatura electronica, certificat digital – solutii CertDigital. Toate drepturile rezervate.
Happy Hosting este ghidul tau in online pentru gazduire web si inregistrare de domenii. Citeste blogul si afla mai multe!

text/javascript