Certificat digital: paşii necesari reînnoirii certificatului


Certificat digital: pasii necesari reînnoirii certificatului

Certificat digital – 5 paşi in vederea reinnoirii sale:

Pas 1: Se completează formularul disponibil la secțiunea Comandă
Pas 2: După completarea acestui formular, veți primi automat pe e-mail factura proformă și documentele necesare reînnoirii certificatelor calificate.
Pas 3: Achitați factura proformă pentru contravaloarea produselor/serviciilor care urmează a fi achiziționate.

Observație: În cazul în care depuneţi documentele la sediul Cert Digital sau la sediile partenerilor noștri, puteţi achita factura la sediul Cert Digital sau la sediul partenerilor.

Pas 4: Listati Acordul într-un exemplar și contractul în două exemplare, pe care le-ați primit pe e-mail completate cu datele dvs. și apoi semnați-le.
Pas 5: Depunerea documentelor în vederea reînnoirii unui certificat digital calificat se poate realiza în două moduri:

I. La sediul Cert Digital sau la sediile partenerilor noștri:

Titularul contractului și al certificatului calificat trebuie să se prezinte personal în vederea identificării la sediul Cert Digital sau al partenerilor împreună cu următoarele:

  1. Dispozitivul criptografic (Token USB)
  2. Copia Ordinului de Plată cu care s-a efectuat plata facturii proforme pentru contravaloarea produselor/serviciilor care urmează a fi achiziționate
  3. Acordul cu utilizatorul completat și semnat în original
  4. Contractul completat și semnat în două exemplare originale
  5. Buletinul/Cartea de Identitate în original pentru identificare
  6. Copie a buletinului/cărții de identitate marcată “Conform cu originalul”.

digital-certificates        digital-certificates-renew

      Certificat digital calificat*                               Reînnoire certificat

Observații:

Dacă titularul dorește obținerea unui certificat digital în numele unei instituții/firme, va trebui să prezinte CUI în original şi copie CUI marcată “Conform cu originalul” , precum şi o împuternicire în original care să ateste funcția în cadrul instituției/firmei care solicită emiterea unui certificat calificat.

Descarca Împuternicirea pentru obtinerea unui certificat digital

 

II.Prin curierat:

Se vor transmite la adresa: Str Tudor Vladimirescu, Nr 17, Tg-Jiu, Cod poștal: 210132 următoarele:

  1. Copia Ordinului de Plată cu care s-a efectuat plata facturii proforme pentru contravaloarea produselor/serviciilor care urmează a fi achiziționate
  2. Acordul cu utilizatorul completat și semnat în original
  3. Contractul completat și semnat în două exemplare originale
  4. Copie a buletinului/cărții de identitate marcată “Conform cu originalul”.

Important

In acest caz procedura de reînnoire se va realiza de către client urmând paşii descrişi aici. Solicitantul trebuie să deţină un dispozitiv criptografic(token) funcţional şi un sistem de calcul având ca sistem de operare minim Windows XP cu driverele aferente tokenului instalate.

Observații:

Dacă titularul dorește obținerea unui certificat în numele unei instituții/firme, va trebui să anexeze în plic şi copie CUI marcată “Conform cu originalul” , precum şi o împuternicire în original care să ateste funcția în cadrul instituției/firmei pentru care solicită emiterea unui certificat calificat.

Descarca Împuternicirea

© 2017 Semnatura electronica, certificat digital – solutii CertDigital. Toate drepturile rezervate.
Happy Hosting este ghidul tau in online pentru gazduire web si inregistrare de domenii. Citeste blogul si afla mai multe!

text/javascript